piątek, 18 stycznia 2013

Moje zestawy z Allani.pl

Witam!

Miałam dodać zdjęcia z sylwestra, jednak wszystkie są za bardzo rozmazane, lub nie widać o co w nich chodzi. Ostatnio jednak w wolnym czasie powróciłam do strony www.allani.pl. Ponownie robiłam nowe zestawy ubrań, które w miarę mi się podobają. Chcę dzisiaj je wam pokazać.

Jednak zanim zawalę was kilkunastoma zdjęciami chcę opowiedzieć wam coś o nich. Tworząc je korzystałam z najnowszej (od wakacji do teraz) mody. Nie chciałam tworzyć wszystkich zestawów w jednym stylu, dlatego też można zobaczyć u mnie rockowy, oraz delikatny. Najbardziej lubię ostre dodatki, czy ubrania połączone z tymi spokojnymi, neutralnymi, czy nawet wręcz 100% dziewczęcymi. Właśnie takie zestawy miałam zamiar stworzyć. Sama chętnie ubierałabym się tak, gdybym miała odpowiednie do tych zestawów ubrania. A więc zapraszam do oglądania! :D















1 komentarz:

  1. Świetne zastawy, szczególnie fajne są leggi! Buziaki i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Co sądzisz o poście, co byś zmieniła/zmienił w blogu/wyglądzie/poście? Dzięki Tobie ten blog może być coraz lepszy!
Dziękuję za komentarze, na pewno odwięczę się :D
Jeżeli obserwujesz, napisz, ja też będę chętnie obserwować :)